今年最後のゴルフはコンペ

懸賞 2010年 11月 09日 懸賞

会社のゴルフコンペがありました。コンペたまにします。だんだん寒くなってきたので、今回が今年最後。
My office had a golf competition. Sometimes we have it. It was getting cold outside so the final one for this year. 

この日は雨模様だったので(きつい雨では無かったけど)、会社でゴルフする人全員が参加したわけではありませんでしたが、1人の男の人と私は個人的にビール1杯とフライドポテトを賭けて対戦することになっていたので、雨でも行きました。
It was a bit rainy that day(not heavy rain though), so not all of the golfers in my office joined it this time.
One guy and I had a personal competition and bet a glass of beer and French fries. Even though it was rainy we went.

彼のゴルフの腕前は分かっていたので、勝つ自信満々でした。私はゴルフそんなに上手ではないけど、今年は全体的にそんなに悪くないし。そんなに練習しなくっても、今年はこれまで結構スコアが悪くなかったし。
I had a confidence that I would beat his because I knew his golf skill. My golf skill was also not so good, but my golf this year was not so bad. Even if I hadn’t practice so much, my score was not so bad so far.

で、その対戦の結果ですが。。「引き分け」全く同じスコア。全くおもろなーーい(+o+)
あの日の私のゴルフはひどかった。 ただビール飲めるはずだったのにぃ~(;O;)
いろいろ原因はあるけど、その日の調子が悪かった大きな理由の1つは、ギース(ガチョウ)多すぎ。。私はギースが怖いんです。まじで。 ま、いいけど、アホな言い訳でした。
The result of the competition was.. “EVEN” ….. We both got the same score. I was NOT interesting at all(+o+) My golf was too bad at that time. I should have gotten a free beer!!!(;O;)
There were lots of caused, but one the big reasons that my golf was bad was that there were TOO many geese. I was afraid of them . Seriously.. Oh well. It is stupid excuse though…

でもま、終わった後にはバーに一緒に行き、結局お互い自腹でビール飲みました(笑) 楽しかったです。
Either way , we went to a bar after golfing and drank beer with our own money. Hahaha. It was still fun!

by pondeyo | 2010-11-09 13:06 | ゴルフ

<< 車壊れて、新しいの買うまで(その1)   同僚の結婚披露宴出席 Wedd... >>