婚約おめでとうパーティー

懸賞 2009年 07月 03日 懸賞

婚約おめでとうパーティー_b0127870_1238393.jpg
先週友達の婚約お祝いパーティーにいきました。友達のうちの1人がお祝いのケーキを作ってきてくれました。彼女は私がレストランでバイトしてた時の友達で、時々バー飲みながらおしゃべりする中です。もう10年ぐらいここに住んでいるので、私にとってかなり頼りになる友達。だいぶ私より若いんだけどね。
I went to my friends engage party last weekend. One of my friends made a celebration cake for them. She has been a friend since I worked at a restaurant with her. We sometimes go to a bar and drink while chatting. She has been here for about 10 years, so she is very reliable for me. She is much younger than me though…


1年半前に彼氏を紹介されて、今はその彼もいいお友達になりました。彼は料理が超うまいので、めちゃめちゃうらやましい。(すーさんは一切料理できず)
I was introduced to him by her about one and half years, and right now he is also a good friend for me. He cooks very well, so I envy her.
(Su-san cannot cook at all……………….)

来年2月の挙式予定。新婚さんっていいなあ。お幸せに\(^o^)/
私は完璧に自分新婚時代なんて忘れたけど。。。昔すぎて。。。(;O;)
They’ll have their wedding party next February. Sounds good for newly-married couple! I wish them good luck. I completely forget about my newlywed days. Too long ago…

by pondeyo | 2009-07-03 12:39 | イベント

<< フロリダ・ディズニー・ワールド...   まだまだアメリカには知らないこ... >>